Spiken

För en dryg vecka sen skedde en upptäckt utöver det vanliga. På väg till Boden får jag synd på utstickande bit under min högra sko. När jag tittar närmare inser jag att det är en gammal rostig spik som sitter stenhårt fast långt in i hälen på skon. Inte förns instruktören Berne letat fram diverse verktyg lyckas jag få ut den groteska spiken. Jag vet inte hur, var eller när den här spiken planterades i min sko. Men den satt alldeles för hårt och taktiskt till för att det ska ha varit en olycka. Är det ett insiderjobb? Någon som känner sig hotat av mina framgångar på bänken? Även Frazze är lite suspekt efter att han lekt väldigt vant med spiken efter att den lämnat min sula. År 2004 kom Saw, nu fem år senare, är verklighetens uppföljare här... Spik!



SFG - Raz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar